همه چیز درباره باتری گوشی و شارژر

مقالات و اخبار مشخصات جدیدترین نسل باتری گوشی های موبایل، شارژر ها و آداپتور ها و انواع روشهای شارژ کردن باطری گوشی و لپ تاپ و ...

همه چیز درباره باتری گوشی و شارژر

مقالات و اخبار مشخصات جدیدترین نسل باتری گوشی های موبایل، شارژر ها و آداپتور ها و انواع روشهای شارژ کردن باطری گوشی و لپ تاپ و ...

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

بهترین-پاوربانک

اگر قصد دارید یک پاور بانک برای خود خریداری کنید، بهتر است در ابتدا با بهترین پاوربانک های موجود در بازار آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه 7 نوع برتر ان را خدمتتان معرفی کنیم.

 

  • میم الف

شارژر فندکی ماشین ، یک گجت یک یا چند پورته است که منبع شارژ را برای باتری گوشی و تبلت شما از بخش فندک ماشین فراهم می آورد. شارژر فندکی دارای معایب و مزایا و مارک های مختلفی برای گوشی های آیفون ، اندروید و.. است که امروز قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم و بهترین مدل های آن را معرفی نماییم.

شارژر-فندکی

 

  • میم الف

شارژر وایرلس چیز جادویی نیست ولی واقعا باعث راحتی و آسایش شده است. شارژ وایرلس تا به حال رابطه نزدیک و درستی با صنعت موبایل نداشته است، تا قبل از این یا نامی از آن برده نمی‌شد یا فقط در بین توضیحات فنی محصولات جا خوش کرده بود! اما در سال 2015 دیدیم که دنیای تکنولوژی دیجیتال رشد بالایی داشت و یک ادغام مهم بین A4WP و PMA اتفاق افتاد که که تکنولوژی شارژ بی سیم و شارژر وایرلس را جلو برد و موجب پیشرفت آن شد.

fast-charge

  • میم الف

در این مطلب سعی داریم بخ بررسی تفاوت باتری های لیتیوم یون و لیتیوم پلی از لحاظ کارایی، ظرفیت و نوع ساخت آن بپردازیم. همراه ما باشید.

مقایسه-باتری-لیتیوم-یون-لیتیوم-پلیمر

باتری ها امروزه بخش مهمی در زندگی انسان ها را بازی می کنند. تقریبا تمامی وسایل الکتریکی که از برق مستقیم استفاده نمی کنند برای استفاده از آنها نیاز به باتری وجود دارد. البته باتری ها هم دارای تنوع مختلف برای کاربرد های مختلف ساخته شده اند؛ از باتری که برای تنطیم ضربان قلب انسان در علم پزشکی گرفته تا تولید اتوبوس و کامیون ها توسط شرکت تسلا که از باتری استفاده می کنند.
باتری ها به دو بخش قابل شارژ و یکبار مصرف تقسیم می شوند.
امروز نسل 3و 4 باطری ها بسیار پر کاربرد هستند به طور مثال باطری گوشی موبایل ها باطری پاور بانک ها باتری لب تاب ها و غیره

 

  • میم الف

باتری لیتیوم یون (LIB) یک خانواده از باتری های قابل شارژ با تراکم انرژی بالا است. بر خلاف باتری اولیه لیتیوم یکبار مصرف، LIB از ترکیب لیتیوم متصل شده به جای لیتیوم فلزی به عنوان الکترود استفاده می کند.

معمولا LIB ها به طور قابل توجهی سبک تر از سایر انواع باتری های قابل شارژ مشابه اندازه هستند. این باتری ها معمولا در PDA ها، آی پاد، تلفن های همراه، لپ تاپ ها و غیره یافت می شود.

باتری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • میم الف

فست شارژ چیست و چگونه کار می کند؟ تفاوت شارژر سریع و معمولی در چیست؟ آیا شارژر فست به گوشی آسیب می رساند؟

با ما باشید تا به سوال های بالا پاسخ دهیم.

فست-شارژ

 

 

  • میم الف

در این مطلب سعی شده به این سوال پاسخ داده شود که پاور بانک چیست و یک پاوربانک یا شارژر همراه خوب چه ویژگی هایی دارد.

 

پاوربانک چیست

 

  • میم الف