همه چیز درباره باتری گوشی و شارژر

مقالات و اخبار مشخصات جدیدترین نسل باتری گوشی های موبایل، شارژر ها و آداپتور ها و انواع روشهای شارژ کردن باطری گوشی و لپ تاپ و ...

همه چیز درباره باتری گوشی و شارژر

مقالات و اخبار مشخصات جدیدترین نسل باتری گوشی های موبایل، شارژر ها و آداپتور ها و انواع روشهای شارژ کردن باطری گوشی و لپ تاپ و ...

اگر قصد دارید یک پاوربانک برای خود خریداری کنید، بهتر است در ابتدا با بهترین پاوربانک های موجود در بازار آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه 7 نوع برتر آن را خدمتتان معرفی کنیم. با قسمت دوم بهترین پاوربانک های 2019 با ما باشید.

بهترین-پاوربانک-2019

یکی از تجربه‌های تلخی که احتمالا همه ما با آن رو به رو شده‌ایم تمام شدن شارژ گوشی همراه یا لپ تاپ در زمان‌های حساس است. این مشکل زمانی غیر قابل تحمل‌تر می‌شود که امکان دسترسی به برق وجود نداشته باشد. یا این که برای شارژ این ابزارها فرصت کافی نداشته باشیم. امروزه پاور بانک ها این مشکلات را به کلی برطرف کرده‌اند. اما با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار انتخاب یک Powerbank مناسب تا حدودی مشکل به نظر می‌رسد. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب تعدادی از بهترین پاور بانک ها را بر اساس ویژگی‌های مختلفی مانند ظرفیت، جنس، اندازه و سایر ویژگی‌های اساسی به شما معرفی کنیم. با استفاده از این مدل ها شما در طول روز یا مسافرت‌های طولانی می‌توانید با خیال راحت ساعت‌ها از گوشی همراه، لپ تاپ و سایر دستگاه‌های شارژی خود استفاده کنید بدون این که نگران تمام شدن شارژ آن‌ها باشید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا انواع مختلف آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

بهترین پاوربانک های 2019 از لحاظ ظرفیت

Anker PowerCore 20100

پاوربانک-anker-powercore20100

به احتمال زیاد نام شرکت انکر به گوشتان خورده باشد. پاور بانک Anker PowerCore 20100 را می‌توان بهترین محصول انکر و یکی از قدرتمندترین پاوربانک های موجود در بازار نامید. که به کمک آن می‌توانید تا چندین بار گوشی همراه و تبلت خود را شارژ کنید؛ بدون این که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. و این قدرت را مدیون ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعتی خود است. همچنین در این مدل از تکنولوژی Power IQ یا تکنولوژی شارژ سریع بهره گرفته شده؛ که سرعت شارژ گوشی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

 

Mophie Powerstation plus XL

پاور-بانک-Mophie

پاوربانک Mophie بهترین نوع برای آیفون و آی پد و در عین حال بهترین پاوربانک وایرلس محسوب می‌شود. این Powerbank قدرتمند دارای ظرفیت10  هزار میلی آمپر ساعت است و می‌تواند دو دستگاه را به صورت همزمان از طریق دو پورت 10W USB-A و لایتنینگ خود شارژ کند. با وجود این که USB-A این powerbank برای استفاده دیگر گوشی‌ها تعبیه شده؛ اما در صورتی که از کاربران اندروید هستید، استفاده از آن را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. از دیگر ویژگی‌هایی که باعث شده است Mophie را به‌عنوان بهترین پاوربانک آیفون معرفی کنیم قابلیت شارژ بی سیم آن است. با این توصیف شما با داشتن این محصول هر چیزی را که از یک پاوربانک خوب انتظار دارید به‌صورت یک‌جا در اختیار خواهید داشت.

 

AUKEY Power Bank 20000 mAh

پاوربانک-AUKEY

 با توجه به این که روی بدنه این powerbank دو عدد پورت جداگانه وجود دارد، شما می‌توانید از آن برای شارژ همزمان گوشی و تبلت خود استفاده کنید. علاوه بر این، چراغ رنگی که روی این محصول وجود دارد شما را از میزان شارژ آن آگاه می‌کند. اما طراحی بلوک مانند این پاوربانک ممکن است برای هر سلیقه‌ای مناسب نباشد. مدت زمان شارژ کردن آن نیز اندکی طول می‌کشد؛ که برای کاربر تا حدودی ناخوشایند به نظر می‌رسد.

 

iMute 30000 mAh

پاوربانک-iMuto

چنانچه به دنبال یک ظرفیت بالاتر نسبت به مقادیر گفته شده هستید پیشنهاد عالی ما به شما پاوربانک iMute است. این محصول با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعت قادر است گوشی همراه شما را تا 6 بار شارژ کند و در عین حال باز هم مقداری شارژ داشته باشد. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از این مدل لپ تاپ و مک بوک خود را نیز شارژ کنید. اما قبل از خرید حتما توجه کنید که محصول مورد نظر با دستگاه شما سازگاری داشته باشد. علاوه بر مزایای گفته شده و سایر ویژگی‌های آن مانند داشتن سه عدد پورت برای شارژ کردن سه دستگاه به صورت همزمان، یکی از معایب این محصول طراحی بزرگ و تا حدودی سنگین آن است.

 

RAVPower 22000 mAh

طراحی این محصول مشابه مدل های Anker و Aukey اما نازک‌تر از iMute است. ظرفیت آن نیز نسبت به iMute پایین‌تر است. در این مدل سه پورت در اختیار دارید، تا به وسیله آن سه دستگاه مختلف را به‌صورت همزمان شارژ کنید. این Powerbank به‌عنوان مثال می‌تواند انرژی دو گوشی موبایل را به همراه یک آی پد یا تبلت به صورت کامل تامین کند.

 

بهترین پاوربانک های 2019 از لحاظ ظرافت

Xiaomi 10000 mAh

پاوربانک-Xiaomi-10000mAh

این محصول در تست‌های مختلفی که روی آن انجام شده از نظر قابلیت حمل و پتانسیل شارژ، عملکرد بسیار مناسبی ارائه داده است. با وجود این که در این پاوربانک فناوری شارژ سریع وجود ندارد، اما شما با استفاده از آن می‌توانید Google Pixel 2 خود را تنها در عرض 2 ساعت شارژ کنید. همچنین این مدل برای دستگاه‌های دارای هر یک از پورت‌های USB-C و micro USB مناسب است.

 

Veho Pebble P1 Pro

پاوربانک-Veho-Pebble-P1-Pro

با توجه به ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت، دو خروجی USB و تکنولوژی شارژ سریع احتمالا Pebble P1 Pro بهترین پاور بانکی باشد که اکنون می‌توانید تهیه کنید. این مدل می‌تواند تا حداقل دو و نیم بار گوشی همراه شما را شارژ کند. به علاوه قادر است با هر دو نوع پورت micro USB و USB-C کار کند. به این ترتیب شما برای شارژ مجدد آن نیازی به یک نوع کابل خاص نخواهید داشت.

Ainope 10000 mAh  

پاوربانک-Ainope-10000mAh

با وجود این که پاوربانک Ainope مانند Anker یا سایر مدل ها موجود در این فهرست یک برند شناخته شده نیست؛ اما در نگاه اول ظاهر آن مانند برندهای شناخته شده و لوکس به نظر می‌رسد. نمی‌توانیم بگوییم که این پاور بانک باریک ترین نوع موجود در فهرست ما است؛ اما ظرفیت بالای آن (طوری که می‌تواند تا دو بار گوشی آیفون ایکس یا گلکسی اس 9 را شارژ کند) در برابر ظاهر باریکی که دارد این محصول را به یک محصول جذاب و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

 

Poweradd Pilot 2GS 10000 mAh

The-best-power-banks-of-2019-Poweradd-Pilot-2GS-10000mAh

Poweradd یکی از ظریف ترین پاوربانک های قابل حمل جهان است؛ که عملکردی عالی ارائه می‌دهد. این پاور بانک فلزی و براق یکی از ارزان ترین های موجود در این فهرست نیز محسوب می‌شود؛ که 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. با وجود این که ممکن است وزن آن تا حدودی سنگین باشد؛ اما ضخامت Poweradd تنها 1.3 سانتی متر است. که این ظرافت باعث شده شما بتوانید به راحتی آن را درون جیب خود جای دهید. از موارد دیگری که در رابطه با این محصول باید به آن اشاره کرد، این است که این مدل بر خلاف سایر محصولات گفته شده به کابل مخصوص نیاز دارد.

 

Anker PowerCore II

پاوربانک-Anker-PowerCore-II

به نظر می‌رسد که Anker PowerCore II ظریف ترین پاوربانک موجود در این فهرست باشد. ظرفیت 10 میلی آمپر ساعتی آن این امکان را به شما می‌دهد که حداقل دو بار گوشی خود را با این Powerbank جیبی شارژ کنید.

ضخامت این محصول دوست داشتنی 1.5 سانتی متر است، با وزن تنها 209 گرم. و در هنگام حمل آن به هیچ وجه احساس سنگینی نخواهید کرد. شما می‌توانید 10 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت را به راحتی و در هر مکانی به همراه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های PowerCore II قابلیت شارژ سریع در آن است؛ که از اتصال طولانی مدت گوشی به پاوربانک جلوگیری می‌کند. از معایب آن می‌توان به نداشتن کابل اشاره کرد.

 

RAVPower

RAVPower-6700mAh-portable-charger

از RAVPower می‌توان به‌عنوان ارزان ترین پاوربانک قابل حمل 2019 نام برد. ظرفیت آن معادل 6700 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند برای شارژ کردن حداقل یک یا دو بار گوشی موبایل شما مناسب باشد. به علاوه این محصول در سه رنگ صورتی، آبی روشن و نقره‌ای عرضه می‌شود، که می‌تواند برای سلیقه‌های مختلف مناسب باشد. چراغ‌های LED موجود در کناره این محصول برای آگاه شدن شما از میزان شارژ آن تعبیه شده است. همچنین این پاور بانک از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است؛ که برای صرفه جویی در وقت شما بسیار مفید و موثر خواهد بود.

Jackery Bolt

پاوربانک-Jackery-Bolt-6000

برای همه ما حمل کابل‌های بلند به همراه پاور بانک ناخوشایند است؛ اما با داشتن Jackery Bolt دیگر مجبور به انجام این کار نخواهید بود. چرا که این محصول دارای دو عدد کابل لایتنینگ و microUSB است که شما را از شر کابل‌های دور و دراز راحت می‌کند. اما خبر بد این است که گوشی های اندرویدی که از طریق USB-C شارژ می‌شوند نمی‌توانند از این محصول استفاده کنند. با این حال ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی این محصول بسته به نوع گوشی هوشمند برای یک تا دو بار شارژ کامل گوشی مناسب است.

 

بهترین پاور بانک هایی که چندین پورت دارند

MAXOAK 50000 mAh

پاور-بانک-MAXOAK-50000mAh

با وجود این که این پاور بانک قابلیت حمل آنچنانی ندارد و تا حدودی سنگین به نظر می‌رسد، اما با توجه به این که دارای 6 پورت است به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر شارژ کردن گوشی همراه و تبلت، لپ تاپ خود را نیز متصل و شارژ کنید. این دستگاه با ظرفیت 50 هزار میلی آمپر ساعت می‌تواند 6 عدد دستگاه مختلف را به صورت همزمان شارژ کند. بنابراین اگر برای انتخاب بین محصول‌های مختلف موجود در بازار دچار سردرگمی شده‌اید احتمالا این پاور بانک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

 

Qi-infinity Upgraded 35000 mAh

پاوربانک-Qi-infinity-Upgraded-35000mAh

به دنبال آپشن‌های مختلف به همراه چندین پورت جداگانه هستید؟ Qi-infinity Upgraded می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این پاور بانک دارای 4 پورت است که به کمک آن می‌توانید مک بوک خود را نیز مانند سایر دستگاه‌های USB مثل گوشی همراه به راحتی شارژ کنید. همچنین این دستگاه دارای یک عدد پورت شارژ سریع است که دستگاه‌های سازگار مانند Samsung Galaxy S7 را شارژ می‌کند.

 

بهترین پاور بانک های 2019 قابل استفاده در موبایل و لپ تاپ

RAVPower Universal

پاوربانک-RAVPower-Universal-Power-Bank-Travel-Charger

اگر به دنبال پاور بانکی هستید که هم لپ تاپ و هم گوشی همراه شما را شارژ کند RAVPower می‌تواند یک گزینه بسیار عالی باشد. این پاور بانک دارای خروجی‌های USB-C، USB معمولی و یک خروجی AC است. بنابراین شما می‌توانید که لپ تاپ خود را به طور مستقیم به آن متصل کنید. علاوه بر این با ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعتی این محصول، قادر خواهید بود که گوشی همراه و تبلت خود را چندین بار شارژ کنید.

 

Poweradd Pilot Pro2

پاوربانک-Poweradd-Pilot-Pro2

Poweradd Pilot Pro2 یکی دیگر از بهترین پاور بانک های 2019 قدرتمند است؛ که با ظرفیت 23 هزار میلی آمپر ساعت قادر است سه دستگاه مختلف را به صورت همزمان شارژ کند. این پاور بانک می‌تواند با هر بار شارژ کامل خود، 8 بار گوشی آیفون 6، 6 بار گوشی گلکسی اس 6 و دو بار iPad Air 2 را به طور کامل شارژ کند.

 

کلام آخر درباره بهترین پاوربانک های 2019

در این مقاله تعدادی از بهترین پاور بانک های 2019  را با توجه به ویژگی‌های مختلفی مانند میزان ظرفیت، قابلیت حمل، نوع کاربرد، اندازه و… به شکل جداگانه بررسی کردیم. با وجود این که هر یک از این ویژگی‌های گفته شده بسته به نیاز کاربر تا حدودی مهم هستند، اما در هر صورت چیزی که همه ما از یک پاوربانک خوب انتظار داریم در رده اول ظرفیت بالا و سپس قابلیت حمل آسان آن است. علاوه بر این در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که نوع پاور بانکی که انتخاب می‌کنید با دستگاه شما سازگاری داشته باشد.

 

  • میم الف